Flygbiljetter!

Publicerat 2013-09-04 kl. 22:09:03 || Före USA
Från idag, efter min syster hade använt mig som modell till en fotosak.
Idag när jag kom hem från Jossan väntade mina flygbiljetter i brevlådan! Aaaah, allt blir så mycket mer verkligt nu. Är galet att vid den här tiden nästa vecka är jag i staterna. Det är fortfarande väldigt svårt att förstå!
Om vi hoppar tillbaka till flygbiljetterna så väntade de i brevlådan när jag kom hem, öppnade dem direkt och har nu en exakt tid på när jag reser och anländer överallt, och enligt papprerna så kommer jag vara på resande fot i över tolv timmar. Ååh happy days. Men det ska jag nog klara av. Det som är det sköna är att jag kommer komma fram på kvällen så förhoppningsvis kommer jag in i den dygnsrytmen ganska fort! Vet dock inte om jag börjar high school direkt på måndagen efter. Det kan ju bli intressant eftersom jag inte har några godkännda byxor trodligen för det skulle vi fixa där. Har rättare sagt ingenting. Men det löser sig säkert också.
 
Imorgon kommer folk hit för lite "fika" för att säga hejdå och grattis till mig! Uppdaterar er på dagen någon gång!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0