Första, nästan, inlägget på Amerikansk mark

Publicerat 2013-09-09 kl. 17:20:26 || Life as you know it.
Sista bilden på svenskmark. Detta var i mellan mina gråt stunder.
Hallå Sverige, hur är det med er? Jag mår jätte bra och klarade alla flyg osv. Var lagom trött på det sista och sista timmarna i Detroit 22 timmar på resande fot, dörr till dörr, med en timmes sömn är inte det bästa kanske. Har iallafall kommit fram hel och ren (hyfsat ren iallafall). Lovar att skriva om resan mer i detalj! Men just nu har jag inte tid. Ska snart åka iväg på sightseeing runt om i Chattanooga. Excited tjej!! Kameran åker med så håller vi tummarna för bilder också!
 
Ville uppdatera er så att ni såg att jag mår bra! Saknar er hemma, men slå klackarna i taket (pappa, ville inte använda en svordom, känner blicken du hade gett mig hela vägen över atlanten) vad roligt jag ska ha! Pusssss!
 
SARA: DU HAR ÄNTLIGEN SKAFFAT DIN BLOGG!!!!!
Kommentarer
Postat av: Sara

Ååh vad härligt!! Kör Agnes kör!
Hahaha ja jag kände att det var på tiden

2013-09-10 @ 08:23:53
URL: http://sarabusig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0