Homecoming

Publicerat 2013-09-22 kl. 05:02:07 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Jag efter homecoming, hemma
jag och beatrice hemma innan dansen. JAg ser ut som bajs och tjock och ful osv. Men här har ni!
Syster: jajajajjajajja ska fixa en bättre bild på tröjan! Kommer så fort jag tvättat den! Jag sjunger alltid på den låten, för jag tänker alltid på dig!! (a)
 
Hallooooooj alla glada. Idag är det lördag och denna lördag har beståt av bridelshower och homecoming. Fun fun!
Vaknade runt 10 och gick upp och åt frukost, sen fixade vi i ordning lite för att sen åka på Rachels bridelshower. Det var trevligt, de hade massor med god mat och choklad fontän och allt möjligt. Det var väl inte det roligaste jag gjort men det var trevligt.
Sen var det direkt hem för att fixa iordning sig för att en åka på Homecoming. Kollade på bilderna nu som vi tog innan och jag ser ut som jag vet inte vad på bilderna men eftersom jag lovat mamma, pappa, syster och Adele bild så lägger jag upp en bara för eran skull! Det var lite stelt i början, är det väl alltid. Men efter ett tag när man bara får sluta bry sig och köra så gick det bra! Svar ja, till alla som undrar det mesta är grinding och twerk, kanske inte riktigt det ni ville höra mamma och pappa. Men jag kan rädda er med att jag gjorde inte det, vi körde våran egna dans! Men det var kul. Juste, en av cochena som cocha oss under powder puff frågade om jag spelade fotboll och ja svarade att jag började i torsdags eller något sånt och hon fråga då om jag gjorde någon annan sport, och jag sa att jag funderade på det, efter det sa hon att hon tyckte jag borde det. Antingen basket eller baseball eller något liknande för jag var väldigt atletisk. THANK YOU!
 
Och för update på seniorn till Adele och Elin M (mest dem iallafall). Det är inte som ni tror. De är bara så trevliga här i staterna! :)
 
Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan! Din blogg är jättebra :) jag funderar på att åka till USA nästa år eller jag har blivit antagen men jag känner mig inte helt säker på att jag ska åka hela tiden... Ibland (oftast taggad) och ibland vill jag inte! Kände du också så innan då åkte? Var det ett självklart val för dig att åka? När bestämde du dig? Jag är typ mest orolig över att jag inte ska få några kompisar... Var det jobbigt att skaffa vänner eller kom det lite automatiskt på klasserna och på din sport? Oj lång fråga sorry!!! Ha det så bra :)

2013-09-22 @ 09:18:43
Postat av: Syster

Baseball! Sjukt coolt! :)

2013-09-22 @ 12:35:15
Postat av: Syster

Föresten var du sjukt snygg i din klänning! <3

2013-09-22 @ 12:36:21
Postat av: Elin

Vadå ser ut som bajs, tjock och ful? TYST NU, du är jättefin, och din outfit ser otroligt fashionabel ut också! <3

Och attans :( Eller aa, det är väl najs att de är trevliga, men för stackars svenskar som inte är vana vid det blir det ju lite jobbigt!

2013-09-22 @ 19:26:33
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0