Ljugarn, I love you

Publicerat 2013-09-08 kl. 08:20:47 || Life as you know it.

Hej på er! Tänkte att jag skulle uppdatera, så ni kan få ta del av denna stunden som jag upplever just nu!
Stämningen hemma blev väldigt klämd så jag tog mina hörlurar, longboarden och kameran och flydde till stranden och jag har nog inte mått så bra på länge! Även fast jag är själv.. Vädret är jätte härligt! Musiken i öronen, de svaga ljudet av havet som slår in lugnt mot stranden. Nej finns nog sämre ställen att vara på. Gud vad djup jag blev där ett tag! Nästan lite poetisk!
Lite jobbigt med de skrikande barnen som kom nyss, men bortsett från det, kan det nog inte bli mycket bättre.

Hoppas eran kväll är lina bra. Minus den klämda stämningen i eran familj!



Här är inlägget jag ville publicera när jag satt på stranden på Gotland i sommras! Ni kan få det nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0