Lördag

Publicerat 2013-09-15 kl. 05:29:12 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
bild från igår, när vi åkte upp bland bergen.
Hallå, skriver detta lite snabbt bara innan jag ska hoppa i säng. Idag så var vi först och shoppade lite nödvändigheter till veckan som kommer och även skolan så det var bra. Tror jag har allt jag behöver nu, vilket känns skönt. Nästa vecka, vilket jag dessutom hade nästan hållt på att glömma att nämna (denna mening blev lite knepig) är homecoming week. Vilket menas med att varje dag har ett tema som man kan/vill/ska klä ut sig efter. Sen på fredag har vi våran homecoming game och sen på lördag har vi homecoming. Vilket ska bli jätte kul, struntar i om jag blir bjuden eller ej. Tänker gå iallafall. Ska antagligen åka och fixa naglarna med Marie någongång i veckan samt leta efter klänning någon gång. Homecoming behöver man inte klä sig lika fancy som till Prom. Medan prom är hela köret. Ser fram imot båda. Har massor med roligt som händer nästa vecka! Men det får ni mer om då, eller imorgon. Vilket jag känner för.
Efter shoppingen iallafall åkte vi hem och vi fick fixa oss lite, och sen runt fem kom Marie och hämte oss, vi blev körda down town där vi åt och sen kollade på bio. Vi såg insidious 2. Vilket jag både ångrar och inte. Jätte läskig film och jag såg max halva. Det var liksom aldrig en lugn sekund i den. Hände saker hela tiden. Men det var kul. Efter bion gick vi och köpte frozen yougurt, omnomnomnom säger jag bara. Sen gick vi och kolla på det sista av river front night, vilket är som en liten mini festival aktig sak nere vid rivern, (tappade ordet igen, elin!!) duuh. Tills vi sen fick skjuss hem igen av Maries hostparents. Träffade även Vera (tyskland) och några fler från våran skola. Jätte trevlig kväll och jag hde jätte kul.
 
Imorgon kanske vi ska vara med Vera och Marie igen, och sen på kvällen bjöd Marie's hmom oss på bbq at there house. Men jag vet inte om vi ska gå för Jody sov när vi kom hem. Vilket jag också ska göra nu!
 
Natti på er! Vi hörs imorgon. (Germerud, lycka till på tävlingen! Håller tummarna för dig. Miss you, buddy)
Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Gullfia !! Oj va mycke du hinner med !! Allt lkåter pos o jag känner mig lugn o glad å dina vägnar !! Ikväll ska Ninna o jg se filmen om Monica Z o sedan är veckan I full gang. Torsdag far N o jag till Fårö gissa om jag längtar !! - Det känns som du har rätt attityd till din nya miljö o är aktiv för att göra rätta val av alla möjliga options !! Lycka till m allt o vi hörs snart igen. KRAMAR från M

2013-09-15 @ 11:43:22
Postat av: Ma

Spännande vecka du har framför dig! Kul
Elin och Anitra knep tredje platsen! Jättefin ritt! Ma

2013-09-15 @ 13:16:15
Postat av: Germerud

Tack bff!!
Ååh vad häftigt med homecoming och grejer!!! Lite avis på dig!

2013-09-15 @ 16:17:51
Postat av: Elin

FLOD, Agnes, FLOD!

2013-09-15 @ 19:33:55
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0