Monday, please go away

Publicerat 2013-09-30 kl. 23:04:06 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Syster, förlåt. Var inte meningen att få dig att börja gråta. Lite kanske. Men shh.. Förstod att den anonyma var du och nej inte oreos men brownie! :) Omnomnom Elin: Jag kommer komma hem med en hel ny garderob om det fortsätter såhär. Och såklart att han är det. Alla snygga killar är det.
 
Hey y'all! Jag ska säga er att bara för att man är någonannanstans än i Sverige så blir inte måndagar så mycket bättre. Kanske om man fick ligga på en strand och slippa tänka på allt, men om man går i skolan och lever ett liv någon annanstans not so much. 
Men skolan gick bra. Inget speciellt egentligen med det. Gjorde inget speciall. Eller jo föresten vi hade brandövning. Eller de sa i högtalarna att det skulle vara övning. De satte igång alarmet, alla gick ut och sen fick man gå in igen. Var ute i max 5 minuter. Fortsatte på mitt projekt idag i min art klass. Förhoppningsvis blir den bra. Om jag hittar allt jag behöver.
Åt en riktig amerikansk lunch idag. Peanut butter and jelly sandwich med ett äpple och chips. Omnomnom. Förstår dock inte vad hela grejen rint PB&J är. Visst, det var gott men det var inget Wow. Men gillade min lunch idag. Media och matte rullade på somvanligt. Så inget jätte intressant. Fick många komplimanger om min nya väska och mina toms idag dock. Så det var ett stort plus!
 
Hade ingen fotbollsträning idag så Tim kom och hämtade oss efterskolan. Vi åkte hem och sen åkte vi en snabbis till Wal-mart med Jody.
Nu sitter jag i Jodys happy place och försöker plugga. Är nog snart färdig. Efter jag har pluggat ska jag hoppa in i duschen och sen bara ta det lugnt resten av kvällen. Helt ok.
 
Hörs igen snart Sverige. PEACE
 
Kommentarer
Postat av: Syster

Hallå hur ser det där happyplacet ut egentligen? bild!

2013-10-01 @ 13:08:05
Postat av: Syster

OOhh och väskorna? hur ser de ut?

2013-10-01 @ 13:10:32
Postat av: Elin

Kan vi snälla skaffa ett Happy Place? Det låter så mysigt, I could need one.

SV: Men en helt ny garderob kan man ju inte klaga på, vill ocksååÅÅåÅåå! Hahahah, det är fan sant, det är standard! Snygg = antingen gay eller upptagen.

2013-10-01 @ 23:43:37
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Elin

Kan vi snälla skaffa ett Happy Place? Det låter så mysigt, I could need one.

SV: Men en helt ny garderob kan man ju inte klaga på, vill ocksååÅÅåÅåå! Hahahah, det är fan sant, det är standard! Snygg = antingen gay eller upptagen.

2013-10-01 @ 23:43:37
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0