Nervös

Publicerat 2013-09-05 kl. 11:35:56 || Före USA
Så himla härlig låt som jag har haft på hjärnan sen i tisdags.
 
 Herre vad nervös jag är just nu! Som jag skrev igår så fick jag mina flygbiljetter, men även efter det kändes det inte som att jag skulle åka på söndag. Att jag skulle spendera ett år hemifrån, i ett helt annat land, med helt nya personer osv. Tills jag skulle sova. Och herre vad nervös jag blev efter det. Fick tid att, ska inte säga äntligen flr jag övertänker alldeles för mycket, tänka igenom allting. Ingen bra idé. Har mejlat med min värdmamma sen snart en vecka tillbaka, och det känns bra. Men fortfarande det är ju inte min "riktigta" värdfamilj eftersom det bara är välkomstfamilj, så jag vet inte hur jag ska tackla allt sånt. Känns fortfarande bra, men jag har så mycket blandade känslor. Håller på att freak ur och vet inte vem jag ska prata med det om. Skulle vara skönt ifall, Emma, Elin eller Alice var hemma så jag kunde prata med någon som satt i samma situation men alla dem har åkt iväg redan och de verkar ha det jätte bra. Så är egentligen inte orolig över att jag inte kommer ha det bra för det tror jag, men jag vet inte. Är bara så otroligt nervös för tillfället och vet inte riktigt vad jag har tagit med mig och vad jag borde ta med mig osv. Hjälp!
 
Någon utbytis som vill prata lite?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0