Rainy day

Publicerat 2013-09-25 kl. 21:49:53 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Syster, var det MCBob som var i krokarna igen? Och till anonym, jag har inte den blekaste vem du är men jag älskar dig! För er som inte läser mina kommentarer har jag någon som kommenterar anonymt lite till och från. Vet dock inte om det är samma person för har inte kollat upp det. Men älskar kommentarerna och eftersom det inte är något elakt eller så, så gör det inget att det är anonymt. Skulle vara kul att veta vem det var, men still det är okej och i love you! 
 
Jag kanske borde vara tyst om när jag gillar vädret här och när jag retar er hemma om att det är kallt och regningt. Karma is a bitch (förlåt pappa). Det har regnat konstant idag. Kul. Hade vart okej om jag vart hemma men när jag är i skolan är det inte så kul. Fotbollsträningen blev därför inställd, eftersom vi har en match imorgon hemma, så coach ville inte förstöra planen. Skolan annars har vart som vanligt, inget speciellt har hänt.. Vill gärna skriva att det har hänt massor och att jag fått massor med fina komplimanger, men nu börjar allt komma in i en rutin och jag får fortfarande komplimanger, men det är inte på samma sätt som förut, skulle jag väl kunna säga. Jag vet inte. Men det är inget speciellt iallfall. Inget värt att skriva om. Fast allt är värt att skriva om, men jag vet inte. Det är lite komplicerat. En sak dock som jag menat att skriva länge, men alltid glömt, är att jag har börjat dricka kaffe. Men oroa er inte, det är inte vanligt kaffe det är smaksatt kaffe med sirap och grädde. Omnomnom. Det är typ coconut, caramel vanilla, pumpkin m.m. Så kommer någ inte dricka vanligt kaffe hemma, om vi inte införskaffar en sånhär kaffe maskin, vilket jag tycker vi ska göra! Blink, blink mamma och pappa. Jag tror ni kommer gilla den också!
 
Jag har iallafall mått mycket bättre idag än vad jag gjorde igår. Har dock gått runt, framförallt igår, men lite hemlängtan. Men det är väl normalt, antar jag. Idag har jag bara haft sån otrolig abstinens efter mina djur, framförallt min katt och min häst. Miss them a lot! Min säng är också en stor saknad. Men annars har jag mått bättre. Satte på mig kompisstrumpan, bilden ovan, som Sara gav mig i min present jag fick. Tack för den Sara! <3
 
Nu ska jag sätta mig och försöka göra lite matte, försöka förstå något då jag har ett prov i morgon. Fick dock tillbaka ett litet quiz idag som vi gjorde någon gång förra veckan och jag fick 8/10 på den, så Mr.Jones (min mattelärare) var glad!
Ha en bra kväll Sverig, så hörs vi snart igen! <3
 
P.s. Fick ingen response på inlägget om jackan, jag tycker fortfarande att någon snäll själ kan köpa den till mig som sen födelsedagspresent eller tidig julklapp och skicka den till mig! PUSSS d.s.
Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahah fan vad gulligt, kompisstrumpan! Och daaamn - 8/10! Am I talking to an expert here?!

SV: Älskade du, don't mind me, I'll be fine! <3 Det kan man säkert, men jag vet inte om de skulle göra så mycket om jag ska vara ärlig.

2013-09-25 @ 21:59:36
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Syster

Anonym kan vara jag. Har kommenterat några gånger och missat skriva att det är jag 😁 tex komentaren i förra inlägget är jag. <3

2013-09-26 @ 07:30:04
Postat av: Sara

Vad bra att det känns bättre Agnesiii! Vi hade också matte prov i veckan, panikpluggade hemma hos Julia dagen innan med Jocke som lärare (Y) btw så är regn det mysigaste som finns! Puss saknar dig<3

2013-09-26 @ 07:42:43
URL: http://sarabusig.blogg.se
Postat av: Mormor

Nu har jag varit en vecka på Fårö o inte kunnat läsa din blog. Verkar ju funka précis så bra som jag trodde. De e klart det kommaer tsunamivågor av hemlängtan av o till !! Går ju inte att undvika. Det vore ju närmast konstigt om man inte kände av sådana känslor. Kan utläsa av dina utläggningar att ni har ganska roligt med olika saker o att du bara pratar engelska för det kommer roliga anglicismer här o var !! Klart du gillar vädret over there. Här har vi haft första frostnatten o gräsmattorna var vita i morse o bilarnas rutor fick skrapas. Joo du ! Nu börjar det !!-- Annars har det regnat tillräckligt för att det ska finnas lite kantareller o annat godis i tysta höstskogarna. Siwert har varit gullig o plockat en hel ICA-kasse full till mig. Det finns ju faktiskt några saker dom gör höstarna acceptabla även här upp i Ultima Thule !! Nästa vecka ska jag åka med Ninna till Småland o vinterstänga hennes hus där. Sen är det nog bara att gå i ide !!-- Nu när jag har nära till din blogg ska jag återkomma snart med mera kommentarer o uppmuntrande tillrop! Många kramar från. M :)

2013-09-26 @ 12:09:58
Postat av: Mormor

Nu har jag varit en vecka på Fårö o inte kunnat läsa din blog. Verkar ju funka précis så bra som jag trodde. De e klart det kommer tsunamivågor av hemlängtan av o till !! Går ju inte att undvika. Det vore ju närmast konstigt om man inte kände av sådana känslor. Kan utläsa av dina utläggningar att ni har ganska roligt med olika saker o att du bara pratar engelska för det kommer roliga anglicismer här o var !! Klart du gillar vädret over there. Här har vi haft första frostnatten o gräsmattorna var vita i morse o bilarnas rutor fick skrapas. Joo du ! Nu börjar det !!-- Annars har det regnat tillräckligt för att det ska finnas lite kantareller o annat godis i tysta höstskogarna. Siwert har varit gullig o plockat en hel ICA-kasse full till mig. Det finns ju faktiskt några saker dom gör höstarna acceptabla även här upp i Ultima Thule !! Nästa vecka ska jag åka med Ninna till Småland o vinterstänga hennes hus där. Sen är det nog bara att gå i ide !!-- Nu när jag har nära till din blogg ska jag återkomma snart med mera kommentarer o uppmuntrande tillrop! Många kramar från. M :)

2013-09-26 @ 12:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0