Räknar ner de sista timmarna.

Publicerat 2013-09-07 kl. 22:34:31 || Life as you know it.
Nu är jag iprincip färdig packad och redo att åka! Om några timmar ska jag gå upp för att äta min sista frukost och göra iordning och allt sånt där för sista gången på 10 månader i mitt hus här hemma i Sverige. Har sagt alla hejdå:n förutom till familjen och det har vart svårt, men jag är redo nu. Dett blir nog mitt sista inlägg i Sverige på 10 månader också. Om jag inte slänger in något imorgon. Snart bär det av mot nya äventyr. Kommer sakna alla här hemma, men de kommer vara kvar när jag kommer hem igen. Ska vara lite skönt att flyga själv till Amseterdam för att kunna samla ihop mig efter farvälet med familjen, för att sen ta nya tag och åka vidare med den italienska tjejen. Jag är redo och jag har drömt om dethär sålänge så nu är jag redo! Let's do this!
 
Skulle vilja skirva till var och en av mina fina fina fina vänner, men jag tror inte jag har tillräckligt med ord för att beskriva er alla tillräckligt och rättvist. Men en bild beskriver väl mer än tusen ord right?
I love you guys, you make my world go around.
Kommentarer
Postat av: Elin

Hemsk bild men <33333333333333333333333333333333333333 HA DET SÅ JÄVLA BRA NU!

2013-09-08 @ 03:34:38
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: julia ''

Ha det kul SOM FAN NU!Vi kommer sakna dig men tiden går alldeles för fort och snart är du hemma igen typ! så njut av tiden! (och nu är du antagligen på planet dit :D )

2013-09-08 @ 19:14:40
URL: http://juliachulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0