Saturday

Publicerat 2013-09-29 kl. 02:57:33 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
När vi var påväg hem.
Jag trodde vi skulle göra mer idag än vad vi egentligen har gjort.
Somsagt när jag vaknade kollade jag på ettt serie avsnitt och sen bloggade jag. Efter ett tag kände jag att det var ändp var dags för att gå upp och äta lite frukost. Så gjorde det och pratade lite med Jody och B. Innan jag målade mina naglar med två av snagellacken jag köpte igår. (bilder kommer) Sen var det dags för städning. Vi städade hela huset allihopa, jag, Jody, Bekah och B. Jag försökte sätta mig ner och göra en budjet över vad det är jag behöver denna månad och vad jag ska lägga pengar på, men det ända jag kan komma på är kläder och naglar och det enda vetiga var till telefonen som förhoppningsvis blir upplåst nu! Yey, slipper springa runt med min uppfällbara mobil! halleliulija!
Vi tog en snabbis förbi Wall-mart för att införskaffa saker inför imorgon. Blev typ överlycklig när Jody kom med ett packet Wasa knäckebröd. I was like "OMG THAT'S FROM SWEDEN! THEY ARE SWEDISH!" inte riktigt så entusiastiskt kanske, men nära inpå! Sen hem och snabbt göra sig iordning inför babyshowern. Det tog ett tag att åka dit, men miljön var så fin så jag klagar inte. Samt att jag sov påvägen dit. Opsi. Vi stannade sen inte sålänge. Mest bara för att säga hej osv. Påvägen hem så stannade vi på en fastfood och köpte tydligen "riktiga"amerikanska hamburgare. De var riktigt goda och det är här, framför datorn, som jag slutade upp sen.
Jag råkade späära min inloggning till ett av mina kort så har panikskrivit till mamma och pappa, men det är i full sömn vid dethär laget så vi får väl se hur det går. Jäkla shit.
 
Vi får se om planerna imorgon blir som tänkt eller om vi gör något annat. Men det är allt jag har att säga för just nu. Inte så intressant som jag tänkte. Ska redigera lite bilder på det jag köpte så kan ni få se det. Har även bilder från matchen i torsdags som B tog. Men de orkar jag inte redigera just nu..
 
Ha det bra så hörs vi! PUSSS SVERIGE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0