Soccer practice #2

Publicerat 2013-09-24 kl. 01:44:28 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
En bild från Rock city
Syster, jaja. Till mitt försvar var det där det längsta och mesta jag pratat svenska på två veckor! Och nejdu, tröjan kan du glömma! Älskar den! Du skulle bara våga ta den!
 
Var hälsad sverige! Sitter nu och göra mina homework som jag har. Har lite i engelska och matte. Har tydligen matte prov på onsdag. Nejmen det känns ju bra! Min lärare sa dock att det var okej om vi inte kunde något på provet eftersom vi kom in mitt i. Så det känns ju lite bättre. Ska ändå plugga för att försöka. Kan ju, försöka, imponera lite. Min art teacher gillade min dödskalle målning, vilket känns bra. Då jag inte är jätte glad över den.
Efterskolan hade jag min andra soccer practice. Gick ganska bra! Bättre än förra gången och jag trodde faktiskt att jag skulle överleva hela träningen. Inte det roligaste jag gör kanske, men det hjälper mig att hålla mig i form. I slutet av träningen spelade vi en liten "match" för att träna inför imorgon då vi har match. Kan ju lugnt säga att jag är sämsta spelare där ute. Men man måste börja någonstans, right? Men träningen overall gick faktiskt helt okej, kunde få några bra skott och gjorde till och med en snygg in nickning i mål! När vi tränande på nickningar. Känner mig stolt!
Efter träningen kom Jody och hämtade oss. Vi åkte till little tokyo som är en japansk resturang och köpte med oss lite mat påvägen hem. Det är sjukt gott! Älskar det, favorit maten hitintills helklart!
 
Nu ska jag göra färdigt min engelska läxa och sen kolla igenom matten, för att sen hoppa i säng! Imorgon väntar en ny dag! Wiho! Godnatt för mig och godmorgon (antagligen) för er! Miss you
Kommentarer
Postat av: Ma

Jag blir såååå stolt över dig att du verkligen försöker med matten och med gott mod! Tänk om skolan kunde fixa det här hemma?!Du kommer bli awsome på soccer

2013-09-24 @ 07:33:01
Postat av: Syster

Frågar du mig är du bäst på planen LÄTT. Om inte annat snyggast ;)

2013-09-24 @ 11:33:54
Postat av: Syster

Man vet inte, kanske råkar tröja försvinna helt plötsligt. Kanske den råkar hamna hos mig? Det är inte mitt fel då. Den vill till mig. jag vet det.

2013-09-24 @ 11:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0