Sunday funday!

Publicerat 2013-09-30 kl. 02:18:37 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Igår kväll runt 10 åkte vi ovh köpte lite glass. Omnomnom
Celina: Köpte nagellacken på en affär som heter Hot topic, har lite olika varje månad, men runt 2000 tror jag. TACK SÅ JÄTTE MYCKET! Kram. Adele, du kommer älska den ännu med när du känner hur mysig den är!  Mormor: Låter som du är busy busy mormor! Pussa mina favorit hundar från mig! Kram
 
God kväll på er! Eller natt, vad som passar er bäst. Idag skulle vi egentligen ha åkt på en chili cookoff down town, men efter att lite saker har hänt och omständigheterna så blev vi kvar hemma. Tog en välförtjänt sovmorgon och satt länge och pratade. Runt lunch skypeade jag med mamma och pappa för första gången på tre veckor! Sjukt egentligen, har redan vart här i tre veckor och det känns som jag åkte igår. Tiden går så fort. När jag pratade med mamma första gången brast jag i tårar, då det var så skönt att få höra hennes röst igen. Fyllde iallafall i mamma och pappa om vad som hänt och vad som kommer hända. Efter jag hade lagtpå och sagt hejdå så satte vi på oss kläder och blev körda till det lilla mallet vi var vid i fredags. Vi skulle skoshoppa. Men blev inga skor.. Hoppsan, kom i stället hem med två väskor, två tshirtar och en tröja rikare. Samt lite pengar fattigare. Men det var det värt! Älskar allt jag köpte och ena tishirten kostade faktiskt bara mindre än två dollar, den andra fick jag rabatt på och väskor har jag letat efter. Kanske inte behövde köpa två. Men de är så fina!
Men nu blir det till att spara tills jag vet vad som kommer behövas mer denna månad.
 
Nu ska jag fixa lite inför skolan imorgon och sen kolla på ett serie avsnitt innan det är dags för att sova. Kan fixa några fina bilder till er någon dag framöver på vad jag köpte idag. Ha det bra Sverige, eller vart du är. Så hörs vi snart igen PUSSPUSSPUSS
Kommentarer
Postat av: Elin

Vill också ha glass. Vill också shoppa.

SV: Ja! Han är gay dock, men men :)

2013-09-30 @ 02:26:11
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Syster

Oreos i? :)

2013-09-30 @ 17:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0