Thursday

Publicerat 2013-09-26 kl. 22:13:53 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Hey guys. Fick massor med kommentarer på förra, eller massor och massor men några stycken och det var långa. Har inte riktigt tiden till att svara på dem, men ville bara säga att jag sätt dem! :)
Måste egentligen plugga lite nu till en engelska sak jag har imorgon. Samt läsa i min bok. Men ville slänga in ett snabbt inlägg för kommer komma hem sent ikväll efter matchen som tydligen spelades borta och en och en halvtimme senare än vad jag trodde.
 
Skolan har vart som vanligt. Min engelska lärare var sen idag, så vi läste mest hela lektionen. Fortsatte med att göra en skål, typ, på art. Den kan nog bli fin när den är färdig. Sen hade jag advisory, vet inte riktigt vad det är. Det enda vi har gjort under gångerna jag gått på det är att sitta och prata och kolla på the main news, vilket är ett nyhetsprogram som elver i media 2 gör varje morgon. Under advisory fick vi även gå till the new gym för att träna inför en sak imorgon. Imorgon har vi något som kallas för wall of fame. Det är tydligen att min skola delar ut priser till fem gamla elver som har gjort något stort efter high school. Kan försöka berätta bättre efter imorgon då jag vart på det. Efter det var färdigt fick vi gå tillbaka till advisory och kolla på the main news.
 
Lunchen var bra, älskar min lunch. Köpte även kakor. Hoppsan, men det är ju så fruktansvärt goda! Efter lunchen när jag var påväg till mitt locker för att hämta mina saker gick jag och pratade lite med den senioren som hade gett mig komplimanger, fick även nu komplimanger till mina flätor jag hade gjort i mitt hår. Han var typ förvånad över att jag gjort dem själv. Sen visade jag att jag hade en till på andra sidan and he was like"thoug life", haha det var kul. Och han är så himla snäll! 
 
Under media så satte jag ihop en storyboard tillsammans med Jaylen inför en reklam film vi ska filma och redigera. Vi ska tydligen göra för fejkhår. Inte min ide!! Haha, men det kan nog bli kul. Sist hade jag då matte, hade somsagt matte prov. Men eftersom jag förstod nada och min lärare är bäst fick jag sitta och göra en annan sak där han typ kollade lite vad det var jag har jobbat med, så han kan se hur mycket jag kan hänga med. Fick gå lite tidigare från den lektionen för att ha möte om matchen ikväll. Skriver om hur det går på den imorgon, eller ikväll om jag inte är död. Innan jag gick dock, så var min lärare lite tveksam om jag skulle gå för jag stod inte med i hans mejl, men medan jag stod och diskuterade det fick jag ett lycka till från en kille i min klass samt att han sa att han hade hört att jag var duktig på fotboll. And I was like hold up!! Det är lite svårt att förklara hur hela samtalet gick till, men det borde väl vara något positivt.
 
Efter skolan åkte jag hem och har nu kollat på ett serie avsnitt, och tro det eller ej jag har hittat en ny seire (a). Det är en otroligt töntig serie men jag behövde den för min absitinens efter min häst. Nu ska jag sätta mig och plugga lite och sen äta och byta om inför matchen ikväll. Önska mig lycka till and I'll talk to you later. See ya later aligator! PEACE
 
Kommentarer
Postat av: Mormor

Lagar mat för full till Siwert o Britt som plockat massor av kantareller till mig.!! Vanliga gula, trattisar o svart trumpetsvamp !! En fanstastisk present som kräver motprestationstack! Eller hur?
Nu har vi haft morgonfrost för andra dagen men så fort solen kommer upp försvinner det förstås. --
Nu tar jag en paus I matlagandet o tvättandet o allt annat som sker. Solen skinner lite försiktigt o det är väl +9 - +10 I alla fall. Man får vara tacksam för det lilla. J o Th är väl frame sedan ngra tim I Munchen o hoppas dom får riktigt trevligt ngra dagar av flykt från verkligeheten. Puss på dej så länge o som du vet tycker ju jag att du är bäst!! Synd om dom som inte fattar !!! KRAMAR M :)

2013-09-27 @ 13:40:47
Postat av: Elin

Fett tough life när man kommer från Tumba 147. Och Agnes, du är ju inte den som behöver fler serier direkt....... Du har ett beroende.

2013-09-27 @ 21:52:28
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0