Tisdag.

Publicerat 2013-09-03 kl. 10:37:16 || Före USA
 
 
Hallå, känner mig fortfarande lite negativ och bara blandad av olika sorters både bra och dåliga känslor. Dock så kan de ha att göra med att jag också hamnade i min tid i månaden.. Vilket gjorde att jag inte kunde sova ordentligt inatt heller för jag hade såna magsmärtor. The perks of being a girl.. Jag vet inte riktigt vad jag tycker egentligen är jobbigt runt utbytesstudent saken men kanske bara är för att allt kraschar nu när jag börjar säga hejdå, packa ordentligt, kan andas ut över att jag fått placering och faktiskt börjar inse att jag ska åka på riktigt!
 
Anyway, är färdig och redo att åka in till stan för att möta upp Hanna, ska kolla efter presenter till värdfamiljen istället för byxor att kunna ha i skolan jag ska bo i, för det skulle vi tydligen göra tillsammans när jag kom dit. Fick reda på att det var iallafall en Dansk också som kommer att gå i min skola. Om jag inte får byta vill säga. Haha. Iallafall ska jag in och möta Hanna i stan och sen efter ska jag sova hos min syster. Kan dock inte bestämma mig ifall jag ska ha de här kläderna jag har på mig eller om jag ska vänta med det och ha det på fredag på min födelsedag eller inte.. Hmm..? Äsch kör på detta idag så får jag hitta något annat till fredag. Det löser sig!
 
Ha en fin dag hörrni! Kramar Agnes
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0