Toon Tuesday

Publicerat 2013-09-18 kl. 00:37:34 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Jag, fräsch efter träning och med ett par skor jag aldrig trodde mig skulle äga.
Älskade syster, prata med mamma och pappa om att skicka plus vi måste bryta lite. Även fast jag skule vilja prata mig dig hela tiden kommer jag aldrig klara av det. Kommer sakna dig alldeles förmycket. <3
 
Jag klädde inte ut mig idag heller. Förlåt. Imorgon är det Wake up wendsday så tänkte ha ett par byxor som är liknande pjyamas byxor. Väldigt bekväma så det får duga.
Idag var det vanlig skola som valigt. Marie blev frågad till homecoming, sååååå sött! På engelskan ska jag skriva en uppsatts om en händelse eller situation som förändrat mig som person. Och geuss what i'm writing about????? BINGO utbytesåret! good job! Anyway, jag gillar mina klasser jätte mycket. Även fast matten är ett helvete men min lärare är så himla härlig så det gör inget.
Efter skolan gick jag på powder puff träning, detta damer och herrar är svårare än vad ni tror! Det var roligt, men svårt! Ska ha en till träning imorgon och sen har vi våran match på torsdag. Taggar mest över att få min tröja, oppsi. Körde sen hem Marie innan vi åkte till en sport affär där jag fick köpa fotbolls skor, strumpor och smalbensskydd, (Ingen aning om det heter så, tänkte skriva senskydd, som man har till hästar, men det känndes fel). Vi åkte även förbi wallmart och old navy för att köpa lite annat, innan det var raka vägen hem för att, för mig, plugga. Oh happy days. Nej, men matte läxan går väl som igår = inte alls. Ska nu precis sätta mig och skriva över det jag gjorde på min engelska uppsatts och sen skicka den till min lärare. Så har egentligen inte tid med att sitta här just nu men kände för en liten paus.
 
Imorgon har jag powder puff träning igen och sen min första fotbolls träning. Detta kan bli intressant. Stay tuned for more update. xoxo
Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortfarande GLÖM och dröm att bryta någon kontakt! :)
Jag måste få ha lite kontakt. tänk på mig också!

2013-09-18 @ 21:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0