Update

Publicerat 2013-09-02 kl. 18:08:46 || Före USA
Tycker om min syster massor. Inget med inlägget att göra men tomt på bilder.
Så nu har jag pratat lite mer med min värdmamma och antagligen kommer jag åka på söndag eftersom hon är upptagen hela lördagen. Men det gör inte mig så mycket. Lite surt nu när jag bara vill komma iväg men det funkar ändå.
 
Skolan har redan satt ihop ett schema till mig och det gick tydligen inte att byta klasserna som de valt så det kommer ju bli intressant att se vad de har satt ihop för mig. Så hoppas vi på det bästa. Jag kommer heller inte få graduate med dem, men det förstod jag nästan innan.
 
Om man tänker efter sp känns det lite som att ödet inte vill att jag ska åka iväg. Först så gick det inte att åka till Australien, bytte till USA, hamnade lite efter, fick värdfamilj väldigt sent, när jag väl fick är det fortfarande bara en välkomstfamilj (det gör dock inte så jätte mycket, men you got the drill), skolans dress code är inga jeans (jag äger bara jeans) och jag får nu inte göra det jag sett framimot att välja klasser i skolan.. Så ja, känns som allt inte riktigt vart på min sida...
 
Förlåt. Ska inte vara negativ för är jätte taggad på att åka men det är fortfarande lite surt och jag vet inte är lite på minus sidan just nu men ändå så är jag gladare och mer taggad än någonsin..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0