Ut på nya äventyr

Publicerat 2012-06-18 kl. 15:59:20 ||

i miss you

Hello boys and girls. Sa ju faktiskt att jag skulle blogga igår men gjorde aldrig det. Ajabaja inte hålla något du inte kan hålla. Ledsen för det. Men var så galet trött så orkarde inte göra något annat än att dö i min säng och ladda om för idag.

Har inte gjort ett piss idag. Ätit två mackor och en halv B&J är det enda. Sen har jag legat i min säng och som sagt laddat om för att senare drar jag in till stan, tar ut pengar, åker hem till syster och sen drar jag till Berns och möter upp Isabelle så ska vi gå på BILLY FUCKING TALENT! YES! Så himla grymt. Och nu har jag ju en ny mobil så då kanske jag kan ta lite bilder! 
Har även skapat en ny blogg. Normans.blogg.se. Där kommer jag skriva om min hästvardag. Ska bara få ordning på allt så ska jag börja skriva där också! :)

Men nu ska jag fortsätta att fixa mig och se när jag ska åka in. Sover nog hos syster till imorgon. Men hör av mig när jag är hemma igen och har en dator framför mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0