Skolan

Publicerat 2012-08-23 kl. 09:44:17 || Life as you know it.

Det där med att bli positivare går väl inte så jätte bra, inte när man har franska som första lektion, där man fattar nada och läraren är fransk så han fattar inte så bra svenska.. Känns ju lite sådär.. Längtar till trean så jag slipper läsa det! Skulle faktiskt byta ut det mot matte! Eller till och med idrott. Kan ni tänka er nu hur mycket jag inte tycker om franska.. Aja. Färdig klagat!
Är i skolan nu iallafall och börjar om en kvart bet till Gud att min kompis kommer snart så jag slipper vara själv på lektionen, eller ja själv från mina vänner! Min hals gör dödande ont ibland också! Jag klagar inte. För om jag tappar rösten behöver jag inte prata på franskan! Hehe.
Skriver när jag har tid igen, ser framimot nästa lektion som är svenska i fyra timmar typ. Mer än den här lektionen iallafall..
Fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0