Detroit

Publicerat 2013-09-09 kl. 00:06:47 || Life as you know it.

Hallå! Vill bara säga att jag klarat mig till Detroit och väntar nu på sista flyget till Chattanooga! Snart är jag där!!! Har äntligen hittat lite internet och kan uppdatera mig om vad som hänt! Instagram och Twitter <3
Kommer skriva mer om resan sen på datorn! Ville bara säga att jag levde!!

Hade fått en kommentar också som det inte stod något namn på men att ni skulle sakna mig och att jag skulle ha jätte kul! Vet inte vem det är men antar att jag kommer sakna dig med!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

wehå! Agnes lova att uppdatera en massa nu!!

2013-09-09 @ 16:48:15
URL: http://sarabusig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0