Nyårsafton

Publicerat 2014-01-02 kl. 02:55:09 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
En bild från kvällen på mig, B, Cain, Alex och Jared
Hallå alla fina människor som fortfarande läser min blogg, och GOTT NYTT ÅR! Känns helt crazy att det är 2014 och nytt år. Vet inte riktigt vart detta år tog vägen. Det har somsagt bara flugit förbi. De flesta människor säger alltid på nyår att nu är det dags för ett nytt år och ett nytt mig. Just i denna stund vill jag faktiskt inte ha något nytt år och nytt mig,  jag trivs som allting är för stunden och tycker om det massor. Så om det fortsätter på såhär eller blir bättre så kommer 2014 bli ett toppen år.
Jag försöker inte sätta så mycket löten för mig själv som jag ska klara av varje år, för det slutar ändå alltid med att jag glömmer dem eller struntar i dem efter någon månad. Som det gör för de flesta kanske. Så detta år säger jag bara till mig själv att säg "ja" mer, våga öppna mig mot ännu mer nya saker, och bara kör. Strunta i vad alla säger eller vad för konsekvenser det kommer komma ut av det, kör bara. Vi kommer aldrig bli så unga som vi är idag.
 
Mitt nyår spenderades tillsammans med Cain, Jerret, Jered, Sean, Alex, Carly osv osv. Det var flera människor från våran skola som var där, människor jag aldrig har sätt. Det var även Cains familj och några vänner till dem. Självaste festen hölls hos Cain och hans familjs restaurang. Vilket dem har uppe på ett av bergen, nära där Cain bor.
Festen var från 7pm-7am. Cain och Jerret mötte oss vid våran skola där Georg släppte av oss. Vi åkte sen vidare till restaurangen. Kvällen bjöd på mat, pingis, kortspel, xbox, prat, 2 sotherngames som jag inte kommer ihåg namnen på och är ganksa komplicerade att berätta, och dunken.
Jag klarade att hålla mig vaken hela natten och var faktiskt inte så trött som jag trodde att jag skulle vara, sen att jag sov bort hela dagen när jag kom hem är en annan historia. Jag hade iallafall en jätte bra kväll/natt med massor med härliga människor Såg även the ball drop, live från NY. Första gången jag kollar på riktigt TV sen evigheter. Slutsats från kvällen: Riktigt bra start på det nya året med massor med bra människor.
 
Somsagt har jag sovit bort hela dagen idag. Och ska väl hoppa in i duschen en snabbis innan jag återvänder till min säng. Annars har jag inte mycket mer planerat för denna vecka och dag. På måndag är det skola igen, skönt, och på tisdag återvänder jag till Lilla landet lagom för en vecka. Jag ska inte avsluta mitt år och jag kommer åka tillbaka. Jag åker hem för att min farfar har gått bort och jag ska gå på hans begravning.
 
Har även sett att bloggningen jag gjorde när jag kom hit var mycket bättre än vad den har vart den senaste månaden. Ber om ursäkt för det till er och till mig själv. Försöker skärpa mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0