TorsdagFredagLördagSöndag

Publicerat 2013-01-20 kl. 18:29:58 || Dear Diary
Tänkte komma på en bra förklaring till varför jag inte bloggat. Men för en gång skull har jag faktiskt gjort något med mitt liv. Förutom i torsdags då jag verkligen inte gjorde ett piss. Men det var inte riktigt min dag i torsdags och jag ville helst bara försvinna ner i min säng och aldrig gå upp igen. Så det var typ det jag gjorde. Bröt ihop några gånger i bilden så mamma körde hem mig igen.
I fredags så var jag i Romme med skolan vilket var ap roligt! Tog bort min facebook på bussen upp lite spontant. Älskar att åka skidor, plus med trevligt sällksap på det gjorde saken ännu bättre! :) tack för en toppen dag alla som var med upp i Romme. När jag äntligen kom hem igen, kollade jag på några serier och sen somna jag innan tolv och sov i tolv timmar framåt. Det skönaste jag sovit på länge.
I lördags så åkte jag längdskidor med mamma, sen åkte jag till stallet och sen hem till Sofia där hon och Erica var. Vi gjorde mat och spelade monopol och sen gav vi oss ut på äventyr. Haha. Herregud. Åka fyrhjuling i skogen i mörkret och sen tolka efter bilen, vilket var as roligt men lite farligt. men #yolo.
Idag så hämtade min bror mig från Sofia och sen när vi kom hem åkte vi en långsväng med längdskidorna och sen så åkte jag till stallet en snabbis och sen åt. Nu är jag själv hemma och ska försöka fixa stipendier och lite skol grejer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0