Always on my mind

Publicerat 2014-04-23 kl. 23:51:39 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Så mycket har hänt, som vanligt, sen jag senast skrev. Har alltid bloggen, inte riktigt men ibland, på huvudet och tänker på allt jag måste skriva om. Vet inte ens när jag senast skrev, men det är nog tyvärr såhär det kommer bli resten av tiden. Har så mycket som händer och har knappt en dag över till att komma hem och bara ta det lugnt! Men nu så, pratade med min kompis Brett, han frågade om jag hade en blogg och då tänkte jag att jag kanske ska passa på att skriva. Då det är första dagen på länge jag inte har mycket att göra alls förutom lite läxor.
 
Det ni missat de största grejerna är: min hund gick bort (älskling), jag har haft prom, och jag har vart i Disney world och Florida. Det är väl det största som har hänt.
 
Lite kort om de sakerna då.
Fick reda på att min hund hade gått bort under min första lektionen. Vilket resulterade i en massa tårar och att jag fick sitta i min vice principals rum resten av lektionen. Har så fina vänner som gjorde allt för att få mig på bättre humör. Fick lappar, kramar, läsk, bara folk som följde med mig och var med mig. Åh vilken kärlek. Älskar dessa människor så otroligt mycket.
Resten av denna vecka bestod av att shoppa det sista inför prom som hölls  på lördagen.
Prom började redan tidigt på morgonen för mig. Gick up och packade ihop allt jag behövde ha med mig. Jessica kom och hämtade oss och vi åkte till en salong där hennes moster jobbar, vi fick hår och naglar fixade och sen så gjorde vi sminket själva. Efter vi var färdiga med det runt halv tre så åkte vi till Cain där vi chillade lite innan vi satte på oss klännigar och kostymer. När vi var redo efter det så var det dags för första omgången bilder. Har nog aldrig tagit så mycket bilder som jag gjorde under denna dag. När vi kände oss redo från det så åkte vi ner till Pikeville där vi mötte upp Loren, Logan och Anna. Där tog vi massor med mera bilder innan vi åkte hem till en tjej i min skola där vi tog ännu mera bilder. Men sen var det nog. Vi satte oss i tre bilar, Anna och Logan, Cain och B, Och sen jag, Loren och Kate. Vi begav oss mot prom som var i Cross ville. Vi dansade hela natten och mina ben var öma efter allt dansande. Men åh så kul jag hade det! Längtar tillbaka och önskar att vi kunde göra det allt igen. Bästa kvällen och dagen någonsin!
 
 
Veckan efter gick jag bara två dagar innan jag åkte till Red Bank och Marie. På tisdagkvällen började våran resa mot Florida och Disney world. Vi åkte halva vägen på tisdags kvällen och sen resten på onsdags morgonen och kom fram lite efter lunchtid. På onsdags kvällen gick vi ner till downtown disney och kollade runt. Man måste ju bara älska disney. Dock så var det inte så amazing som jag hade föreställt mig. Massor av människor, men det var ju ganska förutsppått. Men det var en härlig resa. Jag tykcte nog allra bäst om Universal studios, och sen resten av parkerna. Det som jag älskade med Disney var att människor var så glada hela tiden. Alltså människorna som var där och kollade. Åkte en jätte häftig transformers attraktion i 4-D, hel coolt. Dock så saknade jag Tennessee och Bledsoe och vänligheten som människor har här och även så klart mina kära vänner. Men resan i sig var toppen och det var hur skönt som helst att umgås med Marie igen.
 
Denna vecka är nu halvägs igenom och i måndags stannade jag kvar i skolan tills vi hade en baseball och softball match. Har även det imorgon. I går så åkte vi på en cook out i min skola. Eller den lilla skolan jag åker till för att ha small animal care. Imorgon ska jag på match och även till ett litet "mini zoo" och köpa möss som vi måste ta hand om. Euw. Inte så taggad på det, men det är bara en vecka så förhoppningsvis klarar jag mig....
 
Säger återigen att jag ska försöka uppdatera lite mera. Men lovar inget. Måste även baka en till kladdkaka att ta till skolan, framförallt till Brett och mina andra vänner!

Anyways. Puss sverige. Saknar er.
Kommentarer
Postat av: Elin

Anyways. Puss Agnes. Saknar dig.

2014-04-24 @ 00:41:22
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Syster

Anyways. Puss Syster. Saknar dig.

2014-04-25 @ 12:35:17
Postat av: Elin

SV: Aaah, önskar att du hade varit med :( And thank you <3

2014-04-28 @ 21:47:25
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: felicia

vad fin du är!!! och vad rolig du verkar hadet!!

2014-05-06 @ 20:31:59
URL: http://feliciathiel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0