tävlings dag

Publicerat 2010-02-20 kl. 13:40:15 ||



Kom hem från stallet för en liten stund sen, har vart och tävlat i detta väder..Det gick jätte bra, första tävlingen på ponnyn sen i maj? Hon var hur fin som helst, gick fel fritt runt banan utan en enda tvekning på något hinder. Gick jätte bra för Ia oxå, slutade på en tredje plats för Ia och en femte plats för mig, men det var fyra plaseringar, så jag hamnade precis utan för, typiskt! men är nöjd !

Mer idag, ska snart gå och duscha och sen klä mig fint för att åka in till stan och fira Mats. Kommer hem sent ikväll eller inte alls så får se om det blir något mer inlägg. imorgon åker jag på bio med Ia och Sofia igen, k'nns som jag har varit på bio varje helg i tre veckor nu, men det är väl trevligt.
Nu ska jag hoppa in i duschen

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0