80-års partay!

Publicerat 2012-08-12 kl. 16:53:50 || Life as you know it.
Nu är jag entligen hemma igen efter ett riktigt trevligt 80-års kalas för min mormor. Mycket folk, mycket mat, många att hälsa på, mycket skratt och lite tårar. Men mochos trevligt. 
Jag hade ställlt klockan på halv nio, så vid nio var jag uppe och bakade fem stycken kladdkakor till mormor. Vid lite innan tolv började vi åka in och var inne till lite innan ett, när allting skulle börja. Så först "brunch" med x antal personer. Sen vid fem gick de hem. Då var det bara att byta om, för vid sju kom x antal personer igen och det var full fart i huset. Skulle kanske dragit till sommarkrysset och träffat Isabelle, Sara och Mattsson, men eftersom allt bara var så himla oklart blev jag kvar. Men det var trevligt det med. Höll ett tal med min kusin Ebba till min mormor. Ett tal som vi kom på, på typ 10 min. Men mormor blev glad och gästerna tyckte det var bra, ovh det var ju såklart det viktigaste. 
Vid halv två stupade jag i sängen och har inte sovit ordentligt inatt, så resten av dagen tänker jag bara ligga i min säng och kolla på film. Kanske ta en paus från det för att åka och kolla till hästen. Men annars tänker jag inte flytta mig från min säng. Ska även försöka prata med pappa om födelsedagspresenter och övertala honom om att jag ska få en katt i present av min kompis. Men det var väl typ allt. PEACE
Kommentarer
Postat av: Elin

Haha åh, lilla kattungen <3

2012-08-12 @ 18:00:08
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Elin

SV: Har du sett vårt nya schema eller? Vi slutar 16.40, och har KONSTHISTORIA som sista lektion. Fuck. De andra dagarna slutar vi i och för sig tidigt, men ändååå, kommer ju dö den dagen vi slutar 16.40. Vill inte tillbaka till skolan :(

Haha, ja, ful. Om du syftade på när jag syns i Sommarkrysset..

2012-08-12 @ 23:54:23
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0