heeeemma!

Publicerat 2012-07-19 kl. 20:49:38 || Life as you know it.
 
 
 
 
Nu är jag hemma från Åland. Och jag saknar det redan! Det var faktiskt riktigt mysigt även fast det regnade hälften av tiden. 
Hann träffa Isabelle en snabbis innan det var dags att åka hem och åka förbi hästen för att sen äta middag och fira min lillkusin. Och nu är jag hemma och väntar på att Adele ska komma. Har katthår överallt för att katten är så gaaaaalet kelsjuk! Jag har egentligen inte så mycket mer att säga än att jag har haft det topppen bra med riktigt trevliga människor. Helvete Lars-Olof att alla ska bo så långt bort! Helvete. 
Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar också. Känns så konstigt att vara hemma.. Och ja, LAXEN OCKSÅ att det ligger långt bort. (Det är okej att vi är stalker ett tag till va?)

2012-07-19 @ 23:27:28
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0