Nationaldagen!

Publicerat 2012-06-06 kl. 19:51:22 || Life as you know it.
Förlåt för att jag inte uppdaterat igen! Men om jag nu ska bortförklara mig lite så kom jag hem sent igår från skolan, åt middag, sen åkte jag och min bror runt lite med hans bil och sen så hade mamma och pappa bjudit över våra grannar så satt och var social där. BOOM där var min bortförklaring, jag tyckte den var godkännd.
Idag så vaknade jag, åt frukost åkte sen med min bror till biltema för att köpa en ny bilradio till honom, sen hem kolla första avsnittet av nya säsongen av PLL, as bra, sen åka ner till sorunda och kolla Sorunda dagarna, sen hem och till stallet. Skönt med ledighet. Imorgon blir det tillbaka till skolan. Visar min sista redovisning, ska lämna tillbaka min kamera och hoppas på lite fika.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0