rules are meant to be broken.

Publicerat 2012-05-21 kl. 21:31:07 ||
Eftersom Elin har varit så snäll och fixat min blogg, Sara tyckte att jag skulle blogga igen och jag har världens bloggsug så tänker jag från och med nu börja blogga här! Dagligen.

Elin är nästan färdig med allt, är bara lite små fix kvar sen så! Woho!

Och nu när jag väl ska skriva något har jag inget att skriva, har suttit med den här upp och skrivit på det här inlägget i en halvtimme. Känns bra. Är galet trött så ska väl snart hoppa i säng och vila upp mig inför i morgon då jag har matte nationella hela dagen. Det kommer väl gå som det gick förra året. Åt skogen. Det bra är att jag iallafall inte är sjuk i år. Efter skolan ska jag nog vara kvar i stan, ta en fika med mina fina vänner och sen dra till grönan och kolla på MangeMakers. haha. Töntarna.
Over and out.
Kommentarer
Postat av: Elin

Det är feeeest nuuuu!

2012-05-22 @ 10:03:49
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0