Farsdag!

Publicerat 2012-11-11 kl. 19:27:55 || Dear Diary
Kan börja inlägget med att säga GRATTIS PAPPA PÅ FARSDAG! Jag älskar dig. Ger dig den här låten då det är våran låt. 
 
Fortsätter med att säga att idag har jag inte gjort ett endaste dugg förutom nu på kvällsqvisten då jag vart i väg till stallet och tränat, ska även plugga efter jag skrivit färdigt inlägget. Har varit lagom sliten sen igår.
Firade min syster igår, därav bilden på mig och Sofia. Det var så galet roligt. Så jag vet inte ens hur jag ska förklara det i text. Det funkar liksom inte. Men det var sjukt kul och både Adele och Isabelle har fått lite fina sms om hur kul det var. haha åh herre. Nej jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva riktigt för att ni ska försöka förstå kvällen det går inte riktigt att skriva i text. Men det viktigaste var att vi alla hade kul och firade min fina syster. 
Kommentarer
Postat av: Esmeralda <3

sv: Tack, samma här faktiskt!
planer för imorgon?

2012-11-11 @ 22:09:27
URL: http://bestofmusic.blogg.se
Postat av: Elin

HAHAHA SMSEN. Galen kväll eller? ;)

2012-11-11 @ 23:24:03
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0