Poof

Publicerat 2012-11-01 kl. 16:51:37 || Life as you know it.
Det är redan torsdag och lovet är snart borta.. :( nej nej nej jag vill inte. Att det är torsdag menas med att jag också behöver börja plugga till franska provet på torsdag och foto provet på fredag. Måste även prata med Isabelle om våran natur redovisning. Jag kanske kan träffa henne i morgon efter som jag endå ska in till stan tidigt? hmm.. Aja får smsa henne efter jag skrivit färdigt. 
Idag har jag inte gjort någonting. Vaknade runt tolv. Väntade på att Adele skulle vakna. Åt frukost, gick ut med hundarna och kollade sen klart på en skräck film som vi börja på igår. Den sög. Sen skulle Adele hem, så jag kollade på en ny film och har precis tränat och ätit. Väntar nu på att Mamma ska komma hem så ska vi åka och mocka till hästen. Sen hem duscha, och sen vid nio ska vi hämta Monika från tåget. De är min dag ungefär. Har inte gjort så mycket mer. Ska väl ta fram franskan nu och kolla vad det är jag måste plugga på.. Villll innte.!!1!
 
 
Jag måste sluta lägga upp skräckfilms trailers och bilder... 
Kommentarer
Postat av: Sarah Persson

Härlig blogg du har!

2012-11-02 @ 12:19:57
URL: http://justmesarah.blogg.se/
Postat av: Sofia

allt bra idag? :D

2012-11-02 @ 12:56:24
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0