Välkommen tillbaka plugg

Publicerat 2012-11-05 kl. 21:46:42 || Life as you know it.
Är sjukt trött och ska hoppa i säng efter det här inlägget. Första dagen i skolan och har massor att plugga redan. Fast endå inte men endå massor. Eftersom jag inte plugga något på lovet. Smart tjej. Har iallafall två prov den här veckan som jag måste plugga till. Ena är foto på fredag, det är inte så stort så är egentligen inte så jätte nervös över det och behöver inte plugga massor. Andra är dock franska på torsdag, och som de flesta kanske vet funkar inte jag och franska ihop riktigt. Men ska åka till skolan tidigare imorgon så har jag massor med tid innan franska lektionen imorgon, hela franska lektionen och sen en tre timmars håltimme (där mesta delen av tiden ska gå till natur så vi får allt helt färdigt där) till att plugga franska på. Så kanske jag kan få in lite foto imorgon kväll och på onsdag, samt torsdag. Skulle egentligen hinna skriva en grej till min systers 25 års fest på lördag men vet inte om jag kommer hinna det. Men får göra mitt bästa.
 
Känner att inläggen blir väldigt roliga. haha, eller? Ska försöka komma på något annat att skriva om imorgon! 
Men nu ska jag borsta tänderna och sen sova. Godnatt
Kommentarer
Postat av: Elin

Shitskola.

SV: Tackaarrr! :)

2012-11-05 @ 23:15:59
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: FlizanLizan

Hejhej allt bra? :D

2012-11-06 @ 21:33:05
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0