Hallåååå lååååånghelg!

Publicerat 2012-10-18 kl. 18:02:15 || Life as you know it.
smile trough the tears and everything will get better
Har precis kommmit hem från stallet. Allt är färdigt för mig och jag har hoppat i mina myskläder och tänker inte lämn dem fören på måndag, möjligtvis, när jag ska till skolan. Ska låta en stor kopp oboy ta hand om alla tankar och känslor som är en röra medan jag försöker tänka ut vad jag ska skriva på svenskan till nästa vecka. Då jag har det och skriva punkter till natur redovisningen, så jag vet vad jag ska säga, kvar. Livet känns lite bättre nu än vad det gjorde igår kväll och i morse, sen är jag dessutom ledig imorgon. Det kom lägligt. Så imorgon ska jag bara sova, plugga och mysa framför serier. Tacka gud för myskläder, serier och oboy. 
 
Vi hörs när allt känns ännu bättre. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0