Hemma, hemma, hemma

Publicerat 2013-08-04 kl. 18:35:00 || Life as you know it.
 
Nu är jag äntligen hemma hemma. I mitt egna hus, med min egna dator, kommer få sova i mitt egna rum och i min egna säng, har min egna katt brevid mig i soffan medan skrivandet av detta inlägg sker och jag är helt slut.
Jätte skönt att komma hem hem, så jobbigt att behöva inkräkta på soffan hos min syster för länge. Jobbigt bara att jag bor så långt ut på landet så det blir så jobbigt att åka. Men fortfarande skönt.
 
Var i stan idag med Mattsson, hur trevligt som helst och jag har saknat henne så mycket! Kan inte ens berätta hur mycket jag saknat henne! Hade iallafall jätte mysigt med henne!
Alldeles strax ska jag sätta mig och fixa lite inför det kommande året, lite små saker bara. Samt prata med mamma och pappa lite. Ska även kolla på "Friday Night Lights" som jag har börjat kolla på. Varför inte kolla på en till serie. Som om det inte vore nog med de andra jag kollar på. Lite senare tror jag att jag ska sätta mig och redigera lite bilder från Gotland så kan ni få några av dem sen!
 
Hade inte så mycket mer att skriva nu så vi hörs senare. -Åh vad jag har saknat min älskade Mac. Den heter Alfie.
Kommentarer
Postat av: Elin

<3 <3 <3

2013-08-05 @ 21:30:44
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0