Torsdag

Publicerat 2013-08-29 kl. 22:34:02 || Life as you know it.
Hallå människor, vad har ni gjort idag? Jag har vart inne i stan hela dagen nästan med Adele och Elina först gick vi bara omkring och Elina shoppade lite. Det var jätte mysigt har inte träffat Elina på hela sommaren och har saknat henne mycket mer än vad jag trodde. Dessa två människor alltså, vilka hjältar, vilka härliga människor, tycker om det något så fruktansvärt och ett år utan dem kommer vara jobbigt. Men vad roligt vi kommer ha när jag kommer hem igen. Lite senare gick vi på bio och bion var otroligt bra! Men somvanligt hamnar jag i en liten depression efter 1D. Plus kunde strypa alla i salongen som skrek och sjöng och var otroligt jobbiga. Men bion var bra! Sen tog vi tåget tillbaka till Tumba och de tog bussen hem medan jag åkte vidare till Vårsta där mamma hämtade mig. Som tur var kunde hon få mig på bättre humör av massor med bra nyheter och bara allmänt mys. Så nu ligger vi i sängen och kollar "so you think you can dance", skriver även på hennes padda så har ingen bild.. 
 
Imorhon åker jag och mamma till Länna och lager 157 som är ny öppnat där, på kvällen är jag nog med Elina och Adele igen. Hörs imorgon. Godnatt fina människor! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0