29 december 2013

Publicerat 2013-12-29 kl. 19:06:00 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
En av mina julklappar. Du ska helt enkelt förstöra denna bok så mycket som möjligt.
Det är bara tre dagar kvar till det är nytt år. Hur sjukt är inte det. Snart börjar vi på 2014. Om 2014 blir i närheten utav hur bra slutet av 2013 har varit så är jag nöjd. Jag har verkligen älskat mitt liv det senaste månaderna. Även fast det har vart massor med saker som har hänt och det har kännt som om allt har vart lite halft emot mig så har jag älskat varje sekund av det och ångrar inte en endaste minut av att jag åkte iväg till USA.
 
Vad har vi missat de senaste dagarna då? Jag har firat min första jul i USA, fått min första stocking, firat min första jul ifrån min familj, har ätit konstant i tre dagar, samt öppnat paket i två dagar. Har fått massor med fina julklappar och har nog godis och onyttigheter så det räcker i ett år fram över. Men jag klagar inte.
 
Jag har äntligen vart och sett på Catching Fire, med Chloe, B, och Brielle. Herregud vilken bra film, vill bara se den om och om igen, och jag kan inte vänta tills nästa film kommer ut.
 
Jag och B har haft en syster kväll, där vi har målat våra naglar, ätit chips, pratat skitsnack, läst i Seventeen magasin och låtsats vara jätte Amerikanska. Vi har ätit lite glass i sängen och pratat ännu mer om allt mellan himel och jord. Stunder som dessa är det som gör livet så himla bra.
 
Jag har pratat massor med Chloe och vi försöker planera ihop mera hang outs.
Har även pratat med Marie och hoppas på att jag och B kan åka till henne för en sleepover efter Nyår.
Pratat med Cain och blivit bjudna till han och hans familjs nyårs fest. Vilket ska bli jätte kul! Måste bara klara av att dygna. Men det borde inte bli några problem.
 
Tror det var det mesta som ni faktiskt har missat. Har inget bloggsug över huvudtaget. Försöker komma på saker att skriva om, men allt står så stil. Bara att börja detta var svårt. Samt att allt jag tänker på känns så vanligt och "tråkigt" för mig nu förtiden, nu när jag kommit in i vardagen och att detta faktiskt är mitt liv. Men somsagt försöker komma på mer saker att skriva om. PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0