Ett skepp kommer lastat....

Publicerat 2013-12-08 kl. 05:37:17 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
 
... med ett, nej, två packet från Sverige! Det hade inte kunnat komma lägligare! Efter jag skypeat, och gråtit lite när jag pratade med min farmor, så gick jag tillbaka in till mitt rum för att föröska pigga på mig lite och inte ha så mycket hemlängtan. Hann inte kolla länge på ett avsnitt av The Carrie Diaries, innan George ropar på mig och säger att mitt packet har kommit. Själv trodde jag att det var ett packet med kläder från forever21. Men icke sa nicke. Inne på köksbordet låg dessa två packet och väntade på mig. Öppnande båda, vilket visade sig innehålla allt + lite till ovan. Tidiga julklappar från mina kära kusiner, Hanna och Emelie. och en lite mer julklappar som jag måste vänta med från mamma och pappa. Men efter skypesamtalet med mamma och all släkt så kunde dessa packet inte kommit mer lägligt.
Efter jag öppnat dem och kollat färdigt på avsnittet plus det nya avsnittet av TVD, så sov jag i yttligare två timmar. Hej trött tjej! 
 
Imorgon ska jag åka och äta middag på Olive Garden och sen till Rock City med min organisation = andra utbytesstudenter. Men ska försöka hinna ut på en PW/jogging tur upp och ner för våran driveway innan.
 
Hoppas eran lördag var bra och att ni inte får allt för mycket söndagsångest imorgon på andra advent. PUSS
 
Kommentarer
Postat av: Syster

Inte öppna före jul!
Det paketet som inte har julpapper och ingen lapp är från mig!
<3<3<3

2013-12-08 @ 11:25:33
Postat av: mamman

Det finns adventsljus till dig och Beatrice! Hoppas att du har hittat dem!!!
De behöver brinna en stund så att de kommer till rätt dag!!
Puss

2013-12-09 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0