Pilbågsskytte

Publicerat 2013-12-05 kl. 03:12:14 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Gammal bild för jag är för lat för att leta fram annat, plus jag saknar min bebis massor. <3
 
Hallå hallå, det här är x22, jag söker efter dig. En försvunnen astronaut. (vet inte om det där var rätt, men jag hoppas ni vet vilken sång det där är)
Så hur är det med er? Jag orkade inte blogga igår för jag kom hem ganska sent från skolan, efter pilpågsskytte och basketmatch. Lite mer om det? ok!
Igår var det vanlig skola, eller det är ganska chill i skolan för nästa vecka har vi EOC( end of course) test (det är typ som nationella), och i varje klass förbereder vi bara inför det. Fick dessutom odis i min us history class. För om man svarade rätt på en fråga fick man det. Fick det i måndags och idag också. Svarade dock fel på frågan i måndags men fick en godis ändå. Perks of being an exchangestudent. Anyway, tillbaks till det vi pratade om. Vi går bara igenom allt för att vara så redo som möjligt inför EOC nästa vecka. Vilket gör att det blir ganska chill, framförallt för mig som har det i två klasser och sen horse sci där vi ändå inte gör något i och matten börjar dra sig mot sitt slut.
Efter skolan igår, stannade vi kvar. Eftersom vi hade en match på kvällen. Vi var dock med och kollade på pilpågskytte (dem tränar i matsalen). Det verkar ganska kul och vi ska vara med imorgon på träningen och pröva att skjuta. Är lite nervös inför hur det hela ska gå. Hoppas på att jag inte skjuter någon eller något. Efter träningen var det match. Vi vann både killar och tjejer. GO BLEDSOE WARRIORS! Killarnas match var faktiskt riktigt spännande och jag blev faktiskt lite intresserad av matchen.
 
Idag var det bara vanlig dag i skolan, eller ja så vanlig som det kan bli under denna vecka. Efter skolan åkte vi direkt till doktorn och pratade med honom om lite saker. Jag tycker om min doktor och alla här i staden för de är så trevliga. Efter det åkte vi till Wal-Mart och shoppade lite. Tror inte att jag kan ha det roligare än när jag handlar tillsammans med B! Vet inte riktigt hur jag hade tänkt att kunna klara mig utan henne när jag återvänder till Sverige. Får nog ta henne med mig. Och alla folk som nu är en del av mitt liv och som jag vill ska stanna där föralltid. Sen åkte vi hem och har bara ätit middag.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag kolla på Paradise Hotel det jag missat. PUSSSSS!
Kommentarer
Postat av: Mamma

Den lilla katten är på alla och vill bli gosad med! Igår var det K so, satt och pluggade. Det tyckte hon var en dum syssla så då gick hon över tangenterna och allt blev kaos. Somnade ungefär på samma sätt som på bilden.
Ligger på mig ungefär på samma sätt på nätterna. Varmt och gosigt

2013-12-05 @ 11:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0