2 november

Publicerat 2013-11-03 kl. 00:15:26 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Bild tagen oktober 14 utanför vårat hus.
 
God kväll på er Sverige. Nu sitter jag i Brielle's kök och väntar på att the chocolate chip cookies som Chloe gör ska bli färdiga. Något övertaggad tjej till ett par kakor. När de är färdiga och när det blivit lite mörkare utomhus ska vi leka kurragömma. Mörker kurragömma. Det ska bli kul. Om jag ändå hade lite energi. Denna förkylning is killing me. Har verkligen inte haft någon energi ubnder hela dagen. Argh. Plus går runt och hostar, nyser och är täppt i näsan. Kära förkylning, varför kan du inte komma när jag ber om det istället för när jag som minnst vill ha dig.
 
Idag har vi vart i Brielles dansstudio och sen åkte vi och kollade på hennes sons fotboll match. Det tog upp större delen av dagen tills vi åkte hemåt och stannade vid wal-mart för lite grocery shopping. Hemma har vi inte gjort så mycket kollat på film och jag har hållt på att dö somsagt.
 
Anyway, nu ska jag sno lite mer av Chloes cookie dough och sen ska vi leka kurragömma. Senare ska vi kolla på film och äta massor med kakor. Tycker ni att jag är konstig om jag säger att jag ser framimot skolan igen. Otroligt skönt med helg men skulle tycka det var lika kul med skola. Hej en faktiskt positiv tjej igen. Pusss SVERIGE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0