Basketball game.

Publicerat 2013-11-13 kl. 05:17:39 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Ledsen för lite seg uppdatering och segt med frågestunden. Ska försöka göra den imoron. Men helt plötsligt så blev jag väldigt upptagen. Inte för att jag klagar. Har vart hemma några dagar utan ingenting att göra så jag är redo för att vara upptagen nu!
Så ännu en gång, vad har hänt sen senast? Jag har färgat håret (som bilden ovan kind of visar), jag har gått i skolan igen, blivid frågad massor med mer frågor, fått komplimanger om mitt hår (konstig och inte konstiga), de första snö flinorgna har flygit i luften, jag har gått på min första basket match och jag har haft en grym dag.
Så det är en snabb sumering.
 
Igår spenderades nästan hela dagen i hårsalongen. och jag fick en ordentlig klippning och mitt hår färgat. Första gången någonsin jag inte saknar mitt gamla hår. Plus färgen kommer åka ur hyfsat fort och mitt hår kommer växa ut igen.
 
Idag gick jag i skolan igen som vanlig ordning. Vågar jag faktiskt säga att jag saknat skolan de här fyra dagarna? Fick många komplimanger och blickar om mitt hår de mesta bra. Många sa inte mer än att de pekade på det och sa att jag gjort något annorlunda. Behövde fråga sen om det var positivt eller inte. De sa positivt men de vågar väl inte svara annat. Men jag är nöjd iallafall. Fick även komplimang om att jag ser ut som Storm från X-man. Det är väl också positivt. Sen har vi då en gammal man i våran skola aom la kommentaren "i try to change my hair to the same color" han har vitt hår........ Tack liksom. Alla lektioner har vart bra och människorna är fortfarande på topp i min skola! 
Efter skolan så stannade vi kvar och väntade på att första basketmatchen för säsongen skulle börja. Fick lite läxor gjort och sen så gick tiden. Matchen spenderades mest med en kille från våran math class och hans vänner. Kan inte förstå att många bara är 97:or. Känner mig så gammal. Hade i vilket fall som helst en grym kväll och älskade varje sekund av det. Tjejerna förlora dock... Men killarna vann!
 
Nu har jag kommit hem och fixat mig för imorgon. Är jätte trött så ska precis hoppa i säng.  Juste vi har fått tre lamor också till våran horse science class. Så nu har vi en åsna, två getter och tre lamor.
Godnatt sverige.
Kommentarer
Postat av: Syster

Jag älskar ditt hår! asfint!
btw horse science class - sjukt weird...

2013-11-13 @ 20:34:27
Postat av: Syster

Kan man få lite bilder från skolan tack!

2013-11-13 @ 20:35:40
Postat av: belliebean

oj redan snö!! vi har inte fått det på långa vägar ;)

2013-11-14 @ 00:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0