Forever will forever be our.

Publicerat 2013-11-16 kl. 03:09:14 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
favorit i repris.
Ber så hemskt mycket om ursäkt för att bloggningen är otroligt dåligt. Men jag orkar inte ta mig tiden att sätta mig ner och skriva. Är alldeles för trött och jag är så trött och orkar inte sitta framför en dator längre. Hoppas att jag kommer ut ur detta hus i helgen och gör något.
 
Är glad iallafall. Faktiskt jätte glad. Eller det är lite blandat men mestadels glad. För bra saker händet och det där pirret i magen kommer tillbaka och jag vet inte ens vad. Kanske skriver ut allt som gör mig såhär glad lite senare men inte just nu. Det får vänta.
 
Jag är redo att göra något iallafall. Träffa människor och leva lite. Fast såklart leva inom relglerna som STS har för mig. Men fortfarande leva detta utbytessår. Struntar fullständigt i vad det tar mig. Ska göra det. Vill uppleva och vara en tonåring i ett annat land med massor med folk som jag vanligtvis inte skulle träffa. Lära känna nya personer. Skapa nya relationer. Skratta. Gråta.
Är trött på att gå och fundera över vad som kommer hända next. Ät trött på att vara stressad, orolig, ledsen och arg över saker som inte ens är mitt fel. Jag är redo att bara strunta i allt och köra.
 
Det är vad jag ge er just nu. Återkommer inom kort!
Kommentarer
Postat av: Syster

Men va fan du och dina cliffhangers!

2013-11-17 @ 20:08:01
Postat av: Elin

Jag håller med din syster!

2013-11-20 @ 17:09:29
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0