Friday = last Football game.

Publicerat 2013-11-02 kl. 04:47:52 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
American football.
God fredag på er! Eller snarare lördag för er nu. Fortfarande fredag kväll för mig. Nydligen hemkommen från den sista amerikanska fotbolls matchen för denna säsong. Sorligt nog. Fick även veta igår att det är faktiskt okej för tjejer att vara med i laget och spela amerikansk fotboll också. Darn it. Jag ville ju spela! Anyway, det var inte min skola som spela utan grann county Sequatchie, vilket är skolan Chloé går på.  De förlorade. Ganska stort dessutom, men det var fortfarande en match! I love it. Hade en jätte bra kväll. Älskar matcherna. Nästa grej ska bli basket matcherna eftersom den säsongen börjar och fotbolls säsongen slutar. I'm ready, bring it!
 
Imorse fick vi skjuss av min lc's man till våran buss så åkte vi till skolan precis som vanligt och hade en vanlig skoldag. Det enda annorlunda på fredagar är att vi har ett längre break. Vilket är otroligt onödigt men okej, men hör på häpnad damer och herrar, idag satt vi inte i gympasalen. För idag stod vi faktiskt utanför dörrarna! NEJMEN! Jag och B stod och pratade lite med varandra innan vi pratade med några tjejer (som dessutom haed hört från en lärare att vi var söta och de tyckte om mitt hår) och sen med några killar från våran 1stand 4th block. De frågade massor med frågor och bad oss prata på svenska och italienska. Älskar när de frågar frågor! Så jag gillade det!
Efter skolan åkte vi hem och chillade ett tag innan Brielle kom och hämtade upp oss. Och åkte sen direkt till matchen.
 
Nu ska jag kolla på en film eller något. Let's talk tomorrow?
Kommentarer
Postat av: Syster

Jag vill prata! <3

2013-11-02 @ 10:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0