Happy Halloween!

Publicerat 2013-11-01 kl. 04:19:00 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Me and my so not bestfriend.
Glad halloween alla läskiga och glada! Hur var eran halloween? Min har vart riktigt bra faktiskt! Började med skola, de flesta hade klätt ut sig. Vissa faktiskt riktigt bra och hade gått all in för det. Under engelskan pratade vi bara om spöken typ, och under us history skrev vi bara lite granna. Lunch var chill satt i en halvtimme och gjorde ingenting för hade ingen lunch med dag för vi skulle ha ett litet part under 3rd. Så under 3rd så åt vi pizza och cupcakes medan vi kollade på resterande av filmen. Helt okej, vi borde alltid ha sånna klasser. Efter det hade vi matte, det var helt okej, är helt borta dock igen. Men det är ganska okej. Vi har ingen lärare imorgon så vi behöver bara göra några tal.
Efter skolan stannade jag kvar och träffade några personer. Vi fick ännu mer pizza och cupcakes. Omnomnomnom. Vi gjorde några lekar och gick sen i the hunted theather. Herre min skapare. Har här med kommit underfund med att jag är väldigt lätt skrämd. Jag hatar läskiga saker men samtidigt älskar det. Läskigaste var nog att jag inte visste vart jag skulle gå och några clowner. Bad dem om foto sen efter, (den som är ovan) och medan vi tar så säger ena "smile, smiiile" i en jätte äcklig röst. Tack för den liksom. Inte kul alls, men samtidigt jätte kul.
 
Runt fem kom min lc's man och hämtade oss så åkte vi och gick trick and treat med barnen. Det var riktigt amerikanskt och exakt som i filmerna! Så underbart. sen åkte vi runt lite mer innan vi avslutade med middag på Sonic. Åt min första corn dog. Vi åkte snabbt förbi hemma hos oss och hämtade kläder för att sen spendera våran första natt hos Brielle.
 
Nu ska jag sova om jag ska orka göra någonting imorgon! Godnatt peeps.
Kommentarer
Postat av: syster

MEN HJÄLP?!

2013-11-01 @ 11:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0