Nashville.

Publicerat 2013-11-24 kl. 04:46:49 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Bjuder på en bild från bilresan upp sålänge. Denna bild beskriver våran vänskap ganska bra.
 
Lovar att jag ska försöka bli bättre på att skriva ordentliga inlägg på svenska. Eller bara skriva allt på engelska, för det verkar som jag skriver ordentligare då. Men det är något att tänka lite extra på.
 
Idag har jag då varit i Nashville. Vilken underbar liten stad. Iallafall där vi var. Har massor med bilder att redigera och kanske till och med en liten film. Beroende på om jag filmade tillräckligt. Vi började dagen på ett gigantiskt hotell, vet inte ens hur stort det var. Men det var gigantiskt. Jag hoppas ni kan se det på bilderna. Det är förövrigt ett sånt stort hotell jag vill äga en vacker dag. Eller jobba på. Äga skulle vara coolast. Men man måste väl börja någonstans.
Efter det åkte vi vidare till något grekiskt sak, har helt glömt bort namnet på det nu. Men har några få bilder där ifrån också. Man fick inte fota så mycket. Men några bilder blev det iallafall.
Sen åkte vi till Hard Rock Café och rikitiga Nashville. Åt mycket god mat, pratade mycket strunt och njöt. Vi fick därefter gå runt själva i den lilla staden och jag blev två armand, en t-shirt och en Tennessee flagga rikare.
En helt underbar liten stad och jag har massor med fina bilder somsagt.
 
Fick även tid att spendera med Marie. Som jag saknat den tjejen och som jag tycker om henne. En helt underbar människa och hon är nog faktiskt den bästa vännen jag alltid haft men aldrig vetat om.
 
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av the carrie diaries och sen hoppa i sängen. Kanske redigera lite bilder om jag orkar.
 
Hoppas eran lördag var bra! Puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0