I'm back

Publicerat 2013-10-27 kl. 21:42:33 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Våra pumpor. Min är spöket. Vet att ni tycker den är jätte fin!
Hej Sverige, frukta ej! Jag är tillbaka! Även fast det kanske skulle vart lite bättre för mig att ta en lite längre paus så kan jag inte hålla mig borta från bloggen och er, märkte att båda läsare och kommentarer sjönk ganska mycker under bara de två dagarna jag var borta. Så det är inte så kul för mig heller. Hade tänkt att skriva att jag saknade er och alla snälla kommentarer så mycket, men ärligt talat är det inte så många som kommenterar, men jag ser er där i statistiken. Skulle även vilja göra en frågestund men är rädd för att inte få några frågor och det blir awkward. Anyway, tillbaka till pausen. Jag tog en paus för många olika anledningar, som jag inte behöver och vill inte skriva här. Personer som behöver veta vad som hänt vet det.
 
Så vad missade ni på dessa dagar som gått? Faktiskt inte så mycket. Men här kommer en snabb resumé om vad som hänt iallafall. På torsdagen gjorde vi inte så mycket, var hemma och gjorde läxor och annat roligt som har med skolan att göra. Roligt.. I fredags dock så åkte vi tillbaka till Red Bank för deras sista hemma match. Våran första plan gick inte riktigt som vi tänkt. Det blev inte riktigt som planerat så att säga. Men vi fick fortfarande åka tillbaka för att kolla på Matchen. Vi mötte upp med Marie utanför och sen träffade vi massor med folk, fast samtidigt typ inga, inne vid matchen. Herre vad jag saknat dem. Träffade även min engelska lärare och matte lärare, Mrs. Zachary och Mr. Jones. Aldrig trodde jag att jag saknat någon lärare så mycket. Träffade även min fotbolls coach, ni vet han jag alltid vart så rädd för. Inte längre, han var också glad över att se mig samt hade han beställt min tröja och mina short, som jag sa att han inte behövde edftersom jag skulle byta skola. Men han ggjorde det ändå. Hur snällt var inte det. Efter matchen var slut träffade jag två av min kompisar som spelar i laget. Träffade vattentjejen som jag lovade att jag skulle komma! Hon blev jätte glad över att vi kom. Som jag saknat alla och om jag behövde detta.
Efter matchen kom George och hämtade oss och vi åkte hem igenom och somnade nästan på engång. Igår så var vi på 8 årskalas hos min lc's dotter. Det var trevligt. fick hänga lite med dem. Min lc köre hem oss efteråt och när vi kom hem så carved vi pumpkins. Faktiskt riktigt roligt. Något som vi ska fortsätta med, mamma och pappa. Efter det gick vi och la oss.
Idag har jag inte gjort ett dugg, ska nu gå och ta ett bad och hoppas på att jag mår lite bättre efter det. Sen ska jag kanske carve en till pumpa och sen kolla vampire diaries!
 
Så det var allt ni missat. Ni får gärna kommentera lite och jag ska försöka uppdatera mer! PUSS
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör en frågestund!
Hoppas allt löser sig vad det än är, kram

2013-10-27 @ 22:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0