Tisdag.

Publicerat 2013-10-30 kl. 03:06:20 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Utbytesstudenter ftw! Frankrike, Italien och Sverige.
Kan denna vecka gå segare. Känns som jag bara står och springer på samma ställe i hundra år.
Jag var iallafall extremt trött idag, vet inte om det är för att jag är sjuk eller pga av medicinen eller båda. Kanske lite både och..? Skoldagen har inte vart något speciellt. Gjorde inget speciellt under dagen heller. Har dock tydligen ett matte prov imorgon som våran lärare känner att meddela oss om idag. Tack för den. Kanske borde byta min matte klass? Jag tror nästan det, för det börjar kännas på samma sätt som med franskan de sista åren och nu när jag har chansen att byta kanske jag borde ta den. Har jätte svårt att koncentrera mig och allt är bara knas! Efter sista lektionen fick jag dock höra av en kille som jag pratat lite med att någon i hans klass sa att jag spelat in en vine på svenska och kallt en tjej för ett fult ord. (ni får välja själv.) Vilket jag inte har gjort, för det första, den hade tydligen vart på svenska och han hade översatt det, lycka till. För det andra, jag har inte använt min vine sen i slutet av augusti, och jag kände inte henne i slutet av augusti. Hur hittade dem ens min vine? Har inte lagt upp den någonstans. Och jag pratar inte så mycket i mina vines. Jag är bara glad över att den här killen sa att jag antagligen inte hade gjort det och att de inte har något "bevis" över något jag inte gjorde. Om ni förstår vad jag säger där. Hatar att veta att jag gjort en person ledsen eller arg, hatar att vara i konflikter, varför skulle jag vara elak mot någon som bara har vart snäll mot mig? Åtminstånde har jag en (och beatrice såklart) som got my back. Känns ändå jobbigt eftersom jag inte gjort något.

Tror att livet bara överöser mig med kärlek just nu. Allt drama, flytt, mer drama, sjuk och sen detta. Plus matte provet. Hade ju inte kunnat komma mer lägligt.
 
Nu har jag tagit min medicin och ska sova. Än engång Godnatt från en otroligt positiv tjej!
Kommentarer
Postat av: Syster

Sv: nope det var inte min kommentar, däremot håller jag med om att du kan köra en frågestund :)

Känns som att det mesta går som du vill just nu.
Enjoy the ride säger jag ju!
FUCK STS! HEJ USA! <3<3<3

2013-10-30 @ 10:06:16
Postat av: Elin

Idiots, idiots everywhere, Agnes! Men det kommer att bli bra! Jag vet att jag verkligen inte är rätt person att säga sådär, det ska komma från världens största pessimist liksom, men ja, du får helt enkelt tro på mig! <3 <3 <3

SV: And I hate you. Kom hem. (Okej nej, gör inte det, men jag vill att det ska ha gått ett år nu.)

2013-10-30 @ 22:55:37
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0