Homecoming game

Publicerat 2013-09-21 kl. 05:22:27 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Homecoming queens står upställda.
Elin M, shhhhhh... Och jag vet inte. Har lite svårt att bestämma mig. Ibland ja och ibland inte. Men han är ingen typisk riktigt snygg fotbollskille som alla tror ska finnas. Typ film kille. Svart nej. Mamma, lovar att ta massor med kort i morgon! På mig i klänning och fixad inför dans. Det är inget jätte fancy så förvänta er inte värsta grejen, det är en klänning jag kan ha vanligt också!
 
Efter vi hade vart på Wall-mart och vart hemma och städat lite samt ätit middag satte vi oss i bilen tillbaka till skolan för att kolla på våran Homecoming game. Som vi spelade mot Central, tror jag det heter. Vi vann. Känns bra. 14-30 tror jag poängtavlan slutade på! GO LIONS! Vi har några riktigt bra spelare! I halvtid så krönade dem Homecoming queen. Vem som vann känner jag inte, har aldrig sätt henne förut. Hehe.. Men kul för henne. Homecoming king kröndes(?) under peprallyt lite enklare och snabbare. Varje kandidat fick göra ett "framträdande" och sen så vann den vars framträdande fick mest jubel från publiken. Haha. Enkelt snabbt och bra.
För en stund sen kom vi hem, jag ska snart hoppa i säng för att en långdag väntar imorgon! Alot of things to do. Kommer även ha ett jätte fint gräsbränn sår på ena knät och ett stort fint blåmärke på andra. Happy days. Försöker se det som något positivt istället. Sommar ben! Är lite nervös inför imorgon, men det kommer nog bli kul!
 
Godnatt eller godmorgon på er så hörs vi snart igen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0