Plans, no plans, plans

Publicerat 2014-02-22 kl. 18:57:28 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Från bowlingen i måndags.
Borde nog göra det till en ny grej med weekly update istället för varje dag. Gosh, I'm so sorry! Sist jag bloggade var det måndag och jag berättade om den förregående veckan som jag inte bloggade om. Idag är det lördag och jag ska försöka få ihop ett inlägg om vad ni missat.
I tisdag var det skola, jag hade inga läxor alls och hade cravings efter annan lunch, så jag smsade Jessica och hon och jag åkte till Wal-mart innan vi åkte hem till henne och bara chillade, innan hon sen körde hem mig igen. Kom hem runt halv nio och hoppade då direkt in i duschen pch fixade mig för den kommande skoldagen.
I onsdags och torsdags var det skola som vanligt. Inget speciellt hände alls. Bara vanlig skola. Eller jo fick tillbaka report cards och jag har ett A i alla mina klasser. Andra är jag mer förvånad över den vissa. Vet inte riktigt hur jag fick det betyget men det är ju bra.
Igår var skola också som vanligt. Vi hade en lock down under 2nd period. Lockdown menas med att ingen får lämna klassrummen eller skolan, eller där man är för tillfället tills dem säger till. Så hade en lite längre lektion och ett prov som jag inte visste om. Min lärare i 2nd är lite förrvirad så sakerna hon säger till oss tror hon att hon säger till hennes 4th period klass och tvärtom. Så provet var det egentligen 4th som skulle ha, men dem hade inget prov. Så ja. Resten av dagen var som vanligt. Efter skolan hade jag archery practice, gick sådär. Vet inte riktigt vad som hänt men jag skjuter inge bra alls nu förtiden.. Argh blir så arg. Efter practice hade vi två timmat att ta död på innan basketmatchen skulle börja, så vi åkte till en mexicansk resturang och åt lite middag innan, maten var sjuk god, men de var otroligt sega med att komma ut med den.
Matchen var tjejerna som spelade. De har kommit till regions. Idag är det killarnas tur. Båda lagen har tagit back to back district champions. Så det är lite kul!
Jag satt och pratade med Dylan hela matchen och hade hela hejarklacken framför mig så såg inte så mycket av matchen, men det var intense. Efter matchen pratade jag lite med folk innan jag, B och Andrew åkte till Donken och köpte en Frappe. När vi kom hem så hoppade jag nästan direkt i säng.
 
Idag skulle jag egentligen åkt på promdress shopping, men planerna ändrades så idag ska jag inte göra så mycket tills ikväll då jag ska på nästa basketmatch. Taggad! Hade även kunnat gå till en bonfire, men jag tror vi ska på matchen istället.
 
Det är ungefär det som ni missat. Inte mycket mer har hänt. Eller jo, vi fick en baby goat i small animal care i veckan. En av getterna var gravid och hon fick sin unge i veckan. Så söt!! Det var nog allt, haha. Hörs snart igen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0