Come home?

Publicerat 2014-01-04 kl. 23:03:55 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
 
FaceTimeade med mamma för ett tag sen, med mamma och resten av familjen! Det var härligt att på ett sätt vara med på mammas födelsedag. Kan ju dock inte glömma att snart är jag där på flygplatsen i Stockholm igen och kramar om min mamma och min syster. För att sen återigen, 8 dagar senare, stå där, igen, för att krama dem hejdå. För att återvända hem till USA, för att göra färdigt mitt år, som jag aldrig vill ska sluta. Känns lite skumt att jag faktiskt har flera ställen i världen nu att kalla "hem". Home is where the Heart is, right? Vet inte riktigt vart jag har mitt hjärta för tillfället.
Kommentarer
Postat av: Maila

Tror det är himla viktigt att just njuta för stunden, precis nu. Tid finns det och den blir längre för att en vårdar den väl genom att just vara där för stunden. Saknar dig!

2014-01-05 @ 19:19:47
URL: http://jooylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0