Family Time.

Publicerat 2014-01-12 kl. 21:14:30 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Mös massor med min favorit katt.
Bloggen hamnade lite i skym undan under denna tid. Jag hoppas ändå att ni kan förstå varför den gjort det. Om inte så är det väldigt tråkigt. Men det känns som människor har lite vett och förstår det ändå.
Fredag, lördag och söndag har bara bestått av att umgås med min familj och bara vara. Vi har inte gjort något speciellt förutom att bara vara med varandra och smälta allt från fredagen och även ta vara på den korta tiden jag nu är hemma.
Fredag och begravning. Det var en jätte fin begravning. Var min första. Tycker, här med, inte om begravningar. Vill egentligen inte skriva så mycket mer om det, då jag tycker det är mer något för mig och min familj. Efter begravningen var bara familjen hos Farmor ett tag. Efter det köpte vi lite plock mat påvägen hem och åkte hem och åt gott och bara mös. Det var en bra dag.
Igår så var vi bara hemma, jag spelade lite xbox med Bror min och sen körde vi Syster till hennes kompis, så åkte jag och Bror hem igen och umgicks med mamma och pappa, åt god mat och gick sen ner och kollade på lite filmer innan vi åter åkte och hämtade Syster.
Idag åkte vi först på en visning vid Älvsjö. Sen åkte vi in till stan för att lämna av både syster och bror och även för att hämta upp våra utbytisar. Påväg hem stannade vi hos Adele så jag fick hälsa på henne. Förhoppningsvis ska jag träffa henne igen på Tisdag. Efter det åkte vi hem och fikade lite, så bytte jag och mamma om för att hälsa på Germerud. Fick klappa lite på min häst också. När vi kände att det var nog så åkte vi hem och pizza till middag.
Nu har jag duschat och smsat lite med B och även pratat lite med mina vänner i Amerikatt.
 
Imorgon är den en fullbokad dag och förhoppningsvis kommer jag in till stan för lite shopping med min bror. Har lite saker jag måste köpa. Presenter blandannat.
Skriver igen imorgon! PUSS.
Kommentarer
Postat av: Elin

Visning i Älvsjö??
Och när ska vi seeees Aggneeeees?

2014-01-12 @ 23:30:09
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0