Första dagen i Sverige.

Publicerat 2014-01-09 kl. 22:19:53 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Var något glad över att jag äntligen fick träffa min älskade hund igen.
Egentligen kanske man kallar igår för första dagen i Sverige, men räknar denna som det eftersom jag landade igår. Idag vaknade jag iallafall av en hund som skällde. Min kropp tyckte dessutom att det var dags att komma upp efter som det inte ens hade i vanliga fall gått och lagt mig i USA. Dock så när jag vart uppe någon timme sa min kropp att det var dags att sova. Så försökte sova någon timme till innan Monika och Hanna kom hit.
Vaknade sen av att dem knackade på och en hund började skälla igen. Så jag gick upp och vi plus Kiti (den finska studenten som bor här medan jag är borta) bakade cupcakes och pratade massor. När vi tyckte det var nog så gick vi med hundarna en sväng innan vi åkte mot min Farmor. Kramade om henne, pratade och åt glass. Behövligt att bara vara med min Farmor efter 4 månader och under omständigheterna. Efter det åkte vi till en blomsteraffär och beställde blommor för imorgon och efter det tog vi fika paus hos Hanna och kollade även på nya PLL.
När vi hade sätt de var det dags att åka hem igen, Monika körde hem mig och Kiti och vi tog det bara lugnt hemma tills Pappa och Oscar kom hem och jag fick äntligen, även, säga hej till min bror igen. Som jag har saknat honom.
Efter det har jag inte gjort så mycket. Bara vart med min familj och även ätit middag. Men that's about it.
 
Funderade nu på ifall jag skulle skriva på engelska under tiden jag är hemma i Sverige. Ifall mina amerikanska vänner läser min blogg, inte för jag tror det. Men man vet ju aldrig. Något att tänka på iallafall. Imorgon blir det nog ingen bloggning eftersom begravningen är imorgon. Men sen ska jag försöka blogga igen.
 
Det var allt för idag. Hörs igen snart! Pusss
Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad skönt det är att känna igen alla (okej, inte alla, men 99%) namn igen! Och angående imorgon - you can do it! <3

2014-01-09 @ 23:37:11
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0