Rescue time numero 2

Publicerat 2014-01-22 kl. 00:54:29 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
 
Fick en liten fråga angånende en Hawaii resa jag kan göra i februari (tror jag) och om jag ska åka på den och också hur mycket allt det kostar. Jag ska då inte åka på den Hawaii resan med min organisation, jag ska istället åka på en Cost to Cost resa i slutet av året. Jag vet inte exakt hur mycket någon utav dem resorna kostar. Hoppas det hjälpte lite.
 
Dagen idag då. Började som vanligt. Gick upp till bussen och där möttes vi av två glada valpar. It broke my heart. Vi tog bussen till skolan och jag pratade med min counseler om att byta klasse. Så har nu istället för PE och Collison Paint, --> Small Animal Care och Acient history. Hann dock inte ha någon av dessa klasser då vi fick åka hem 12.30. Hade kunnat ha Small animal care, men eftersom det är i en annan skola så fick jag sitta i Aulan den lektionen istället. Anledningen till att jag fick sluta tidigt var för att det började snöa och blev kallt. Haha.
De andra lektionerna gick bra. Hann precis innanför dörren till Geography innan klockan ringde. Hej hopp, ibland så har man tur. Psychology var ganska kul. Har det tillsammans med Jerret och han är hur rolig som helslt. Underbar människa. Vi fick sätta lappar på våra ryggar och sen skriva något snällt om så många personer som möjligt i klassen. Alltså ett snällt verb, som man trodde eller visste personen va. Jag fick "pretty, kind, nice, gorgeous, witty, out going, etc." Jag kände mig ganska så nöjd med dem orden.
Efter det hade jag lunch, eftersom jag har bytt 3rd block så har jag även bytt lunch. Nu äter jag lunch tillsammans med Cain, Jerret, B, Andrew, Maria, Logan, Matthew etc.. Vilket jag är glad över. Maria visade även oss hennes och Sadies promdresses. Har nu fått reda på att vi har temat "The Great Gatsby" oooh. Så nu måste jag hitta en klänning i det temat.
Och efter lunch satt jag somsagt i Aulan tillsammans med lite folk från mitt nya 3rd block.
När vi kom hem med bussen fick vi en liten kompis på släpp, närmare bestämmt en av valparna. Vi visste inte vad vi skulle göra då vi har tre andra hundar på gården och en av dem tycker inte om så mycket andra hundar och Georg hade sagt att hon inte ville ha dem här. Vilket vi kan förstå. Så vi stannade på vägen och försökte få tag på henne. Efter ett tag kom hon i bilen och frågade om vi kunde ta med oss honom hem. Vi svarade såklart ja, för då hade hon tydligen hämtat de andra tre och hade dem redan hemma. Denna godhjärtade människa. Så hem vi gick. Men en hund (praktiskt taget fyra) rikare. Så nu tar vi hand om dem och försöker få dem att må lite bättre medan vi fortsätter att leta hem åt dem.
 
Det är min dag idag. Nu ska jag snart äta och sen kanske göra lite på min läxa annars lägger jag den på is till imorgon då jag har en till snowday.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0